Monday, April 6, 2009

Tänka sig att lilla jag...


...fått en sådan fin utmärkelse av sötaste Solli, som för tillfället har bloggpaus men är tillbaka igen den 1 maj. Om ni ännu inte har kollat in hennes blogg tidigare så passa på att ta en blick i backspegeln. Jag lovar att där finns massor av läsvärt!

Dessutom fick jag en så underbart fin kommentar av en annan favorit. Hon hade själv fått en komplimang som hon sedan vidarebefordrade till min blogg:

"Den är som en julkalender med något nytt och spännande och gott bakom varje lucka"

Finare kritik kan man väl knappast önska sig?

Jag vill skicka utmärkelsen vidare till alla i min favoritlista men nöjer mig idag med några av de som inte fick min förra utmärkelse (ni vet att ni är fantastiska) och som jag flitigt besökt de senaste veckorna:

Arabella

Batgirl

Fröken Fräken

Fröken Isaksson

La Fleur

Lilla huset på prärien

Miss Agda

ParisLisa

Style and life by Leia

Tremil

Tack för all inspiration, glädje, tårar, tips och timmar av härlig läsning ni ger mig!

6 comments:

  1. Wow!! Här skulle man kolla bloggen lite snabbt innan jag ska ut i det soliga vädret och så får jag syn på det här :))) Solen lyser verkligen på mig idag! *ler*

    Tusen, tusen tack kära du! Blir så MEGA-glad - du vet att jag gillar din blogg också.

    Kram Jenny

    ReplyDelete
  2. Åh tack sötaste vad glad jag blir!:)* thi!! Veckan kunde inte börjat bättre *weeei* Hoppas att du får en toppen måndag, så underbart att våren äntligen är här!:)* Stor kraam!*

    ReplyDelete
  3. Oj, vad jag hoppade till nu.. Har aldrig fått en sådan utmärkelse förut och jag känner mig både hedrad och tacksam. Det gör mycket mer än man tror det här med att få feedback på det man skriver. Så jag tackar dig både för det och för dina återkommande kommentarer, de gör skillnad!
    Det går väl lite upp och ner det här med hur mycket bloggar man läser och hur mycket tid man sitter vid datorn, och just nu, när mitt huvud är så fyllt av praktik orkar jag inte med så stor kvantitet. När jag kommer i bloggfas igen ska jag kolla in dina favoriter - du har ju uppenbarligen bra smak :-)
    Det jag vill säga, men visst behövde många ord för att komma fram till, denna sena timme är att även om jag inte orkar surfa runt överallt just nu, så klickar jag ändå, VARJE gång jag sitter vid datorn, på Mademoiselle i favoritlistan för att se vad Emelie har för sig!

    ReplyDelete
  4. Men tack så mkt, härligt! Har inte hunnit läsa bloggar de senaste dagarna och denna gläder mig massor:-)
    Många kramar!
    Ps: Din blogg inspirerar mig massor också!!

    ReplyDelete
  5. Gulliga du! Det värmer! Du förtjänar alla fina ord/utmärkelser som finns...

    Jag känner mig lite tråkig som inte bjuder på så mycket tillbaka men är glad att du uppskattar mig ändå :)

    GLAD PÅSK-kram!

    ReplyDelete
  6. din blogg o du är verkligen värda utmärkelsen! o tack för de fina orden om min blogg :-)
    Kämpar för fullt att få ordning på den nya layouten...phew! har iaf köpt domännamn o webhotell...så fort layouten är klar så måste jag flytta allt...hrm...undrar hur det kommer att gå?

    ha en underbar påskhelg!
    kram!

    ReplyDelete