Wednesday, April 1, 2009

Nystart för Mademoiselle Moyenne!

Kära läsare, jag har något ganska stort att berätta. Från och med den 15 april kommer min lilla blogg inte bara vara enbart min längre. Efter ett tips från en kompis gick jag in på bloggvärde.se för att se vad min blogg är värd och det var en hel del ska jag säga! Jag har nu sålt mina rättigheter till en köpare som jag inte ännu kan avslöja namnet på och därför kommer innehållet att se lite annorlunda ut än vad det hitintills gjort. Men sluta inte att läsa! Det är fortfarande jag som skriver, men det jag skriver om kommer inte bara vara nyheter för er utan även för mig, såsom kändisskvaller, nätdejting och golfresor! Man kan säga att jag kommer att få proffshjälp med att välja ämnen och bilder som jag sedan får lov att lägga upp hur jag vill. Det kommer också att vara en hel del reklam på bloggen. Jag är hur exalterad som helst och hoppas att ni följer med mig på detta nya äventyr!

4 comments:

  1. April april? Golfresor?
    Jag vet inte det. Men stämmer det, så grattis till ditt nya äventyr :-)

    ReplyDelete
  2. Gilfresor- du??? April april :)
    KRAM!!

    ReplyDelete
  3. Hm, det låter inte riktigt som du... men vad vet man... :) Det är ju 1 april och jag är misstänksam till allt jag läser idag... Mig blir du nog inte av med ändå, haha.

    ReplyDelete