Thursday, April 16, 2009

Efter en låååång dag


Idag var det meningen att jag skulle genomlida inte bara en utan två examinationer men istället för att kunna pusta ut efter en lång men avklarad dag blev det bara en lång sådan. Första examinationen drog ut så mycket på tiden att vi bara hann med den så nu måste jag dit på tisdag igen för att göra nästa. Suck. Som tur är är det torsdag vilket betyder att det är min och Eriks dag och han tog med sin trötta tjej till en uteservering och middag på Möllan.

5 comments:

  1. Tänk så att nu är 50% avklarat iaf, det är alltid nåt :-)
    Kramar!

    ReplyDelete
  2. Vilken bra man du har! Och lycka till pa tidag, det kommer ga toppenbra.

    Kramar till dig!

    ReplyDelete
  3. Hehe, men du är väl inte helt förvånad? Man kan ju knappast anklaga våra nuvarande kursledare för att vara effektiva;-)

    ReplyDelete
  4. Det är snart över...och då börjar verkligheten! =)
    Banilj kommer jag ihåg men det som jag kommer ihåg mest var när du ringde mig och frågade om du hade haft "tuber-kolos"! Otroligt kul uttal!! Kram

    ReplyDelete
  5. Madde: Hihi, nej, jag är väl förvisso inte det minsta förvånad. Knappt irriterad heller. Man har ju vant sig, lite som med ett störigt syskon, ignorerar man det länge nog så tröttnar det...eller?

    ReplyDelete