Saturday, February 21, 2009

Jag vill gå hem med dig

En sen promenad i den mörka Malmönatten kan vara så här vacker:



E åkte iväg på jobbresa till Kina idag och tramsigt nog har jag varit lite halvdeppig för det. Man vänjer sig så förbaskat snabbt vid att ha någon som kryper ner vid ens sida vareviga kväll. Jag vet att jag är bortskämd och egentligen så är det ju härligt att vara borta från varandra ett par dagar så att man lär sig uppskatta mer vad man har.

Så jag tog mig i kragen och nu blev det en riktig härlig fredagskväll med ett hiphop-pass, lite ost och vin med mamma, moster och mammas man, Let's dance och sen en fin cykeltur genom Malmö bara för att få avsluta med ett par timmars surfande i sängen, vilket jag inte får göra när E är hemma. men nu får det räcka, jag är galet trött. Godnatt!

4 comments:

  1. Åh, så otroligt vackert! Tänk, det trodde man inte om Malmö ;-)

    ReplyDelete
  2. Låter som om du hade en väligt bra fredagkväll trots allt!! Och vackra bilder!
    Ps: Tack för infon om tigerräkorna -det hade jag ingen aning om. Lite synd för jag tycker de är så goda :(

    ReplyDelete
  3. Låter mysigt. Vilka fina bilder men mellanbilden ser nästan lite läskig ut. Så öde men ändå så fint :). Kram kram

    ReplyDelete
  4. Hoppas att han inte blir borta sa länge da. Tycker du verkar ha haft en jättemysig fredagskväll! Passa pa att göra sant som bara du tycker om sa ska du se att tiden gar fortare.

    Vilken är dikten du skrev om in din kommentar hos mig? *nyfiken*

    Kram Lisa

    ReplyDelete