Saturday, January 31, 2009

Om detta vill jag berätta

Jag tänkte göra en Mia och ge lite tips på saker du kan ägna dig åt framför datorn i helgen och samtidigt tipsa om bloggar och blogginlägg som jag särskilt gillat denna vecka!


Gör som Petra och beställ din egengjorda müsli

Gå in och läs Saracharlottas tänkvärda, lite sorgliga men varma inlägg om livet

Läs en isländsk saga


Beställ hem en speldosa med musik av Motoboy

Läs kloka Miss Agdas inlägg om kvinnors syn på sina kroppar

Eller gör någonting helt annat, något oväntat....


Pics: 1, 2, 3, 4. 5, 6, 7

7 comments:

  1. Tack för alla tipsen o härligt att mitt inlägg berörde. Kram

    ReplyDelete
  2. kul! Tänk vad mkt bloggar kan ge :o)

    ReplyDelete
  3. Ha en underbar semester i fjallen! Vi kommer nog hem ungefar samtidigt, sa vi hors da!

    Kram Lisa

    ReplyDelete
  4. Nämen vad roligt! Missat Agdas inlägg men det var väldigt tänkvärt.

    Så ni är inte i fjällen alltså?

    Ja, kom på den där filmen med Winona Ryder. Hon är nämligen bland det sötaste jag vet. Kommer du ihåg när hon och JOhnny Depp var ett par = söta = det var tider det!:)

    KRam

    ReplyDelete
  5. vilket underbart inlägg! Hoppas ni har det härligt värre uppe i snön....själv är jag en riktig fegis och håller mig till längdskidor....är ju ändå dalkulla:)

    Hoppas även att E mår bättre nu och att han kan njuta lite han med.

    och visst var koftan fin....och skön är den också.....trodde inte jag skulle hitta en sån favorit hos Ellos.

    Kramar

    ReplyDelete
  6. Hello!

    Thanks for posting my photo! I would appreciate it though if you linked it to the original due to copyright restrictions. Here's the link:

    http://www.flickr.com/photos/tigric/1825810771

    Thanks!

    Ana

    ReplyDelete
  7. Hi Ana! Of course! usually I always link to the photos I borrow from flickr but I must have forgotten here. I'll fix it right away! Thanks for the great photo!

    Emelie

    ReplyDelete