Wednesday, January 28, 2009

Ny dag nya tag

Igår var en riktig stressdag och jag mådde inte alls bra när kvällen nalkades. Jag har försökt att få ihop ganska mycket jobbande med att läsa in en veckas skolarbete, samtidigt som jag ska förbereda en hel del lektioner inför praktiken som sammanfaller med min hemkomst från fjällen. Jag var lite smått uppgiven igår och tänkte att jag aldrig kommer att hinna allt som ska göras innan söndag då vi åker men efter jobbet gick jag på ett välgörande Bodybalancepass och när jag kom hem hade Erik lagat en fin middag och köpt Ben&Jerrys, dessutom hann skriva klart en av hemuppgifterna till skolan vilket underlätttade. Jag kom till och med i säng i tid och vaknade utsövd och glad. Ny dag och nya tag!


En räddare i nöden

5 comments:

  1. Åj jag vet vad du menar. Ibland känns det som allt är för mycket och det vill man bara checka ut. Lägga sig under täcket tills allt blåst över.
    Jag hörde en besläktad själ i din kommentar. :)

    Jag har supermycket just nu i skolan o då känns det som allt står o faller med planering. Men så länge jag planerar dagen så bryter jag inte ihop. Så jag ska försöka kämpa på idag med. Bara några tusen sidor kvar..:)

    Börjat packa än då?

    Kram Mia

    ReplyDelete
  2. tack tack....den är skön min mössa:)

    Självklart är det jätteroligt att springa på visningar....tyvärr är modefolket lite väääääl inskränkta och det hade ju vart skoj med sällskap. Men jag ska inte klaga för det är som sagt fantastiskt!

    Kramar

    ReplyDelete
  3. Glömde ju svara på din fråga.... håller med om att det är en hel del som hänger kvar från den här säsongen. En del är nytt men jag vet inte om det "hör till finanskrisen"...att man ska kunna fortsätta använda vissa plagg....

    Kraaaaam

    ReplyDelete
  4. Åh, åh, åh!! Man kan ALDRIG blogga för mycket om Ben & Jerry's! =)

    ReplyDelete
  5. jag önskar att jag oxå kunde äta B&J! Är laktosintolerant :o(
    Hoppas d kommer med en laktosfri variant snart!

    ReplyDelete