Tuesday, January 20, 2009

En suddig outfit

Jag fattar inte hur ni lyckas ta en dagens outfit på er själva all ni modemedvetna bloggerskor! När jag försöker så blir det mer en "så här ser min lägenhet ut idag bild". Kanske försöker ni inte göra det med mobilkameran och kanske inte i en mörkhall...

Om det är någon som ser mig på bilden så kan jag berätta att jag har stövlar från Nilson, strumpor från Björn Borg, leggins från Indiska, tröja från Gina Tricot, skärp från NoaNoa och mössa från Divided.

3 comments:

  1. Härligt att du använder så mkt färger. Jag var helsvart idag :(

    ReplyDelete
  2. jag tycker du är superfin! härligt med färger!!! Är legginsen randiga? Var det längesen du köpte...? Jag ÄLSKAR ju ränder, och prickar!

    Kram.

    ps. lägenheten är oxå fin! :-)

    ReplyDelete
  3. Du är för söt Karoline! Ja, de är randiga och fanns på Indiska förra året men e är bg tyvärr borta nu. Men har du kollat in långkalsonger på Björn Borg? Man kan ha dem som tights och just nu är det 50% på gågatan! Så himla fina prickiga och mönstrade av alla dess slag!

    Kram Emelie

    ReplyDelete