Thursday, January 29, 2009

Ekologisk bomull från Stadium

Jag blev eld och lågor när jag häromdagen gick till Stadium för att inhandla lite nya träningskläder och upptäcker att det har kommit kläder i ekologisk bomull av märket Soc! Jag hängde på mig en mängd olika plagg och provade och provade. Till sist blev det ett par yogabyxor:

...och en träningsstopp som faktiskt håller bysten på plats. den är dock från Champion och inte ekologisk, men man kan ju inte få allt:

Dessutom är jag även sugen på det här:


Detta fina rosa, yogalinnet skulle jag gärna vilja ha.


Och dessa mysiga ljusgråmelerade korta byxor, också de Soc, både för träning och för hemmamys!

7 comments:

  1. JAså, var det ekologiskt? VAd bra! Kikade på dem häromdagen också...

    ReplyDelete
  2. Vilka härliga kläder. Jag känner för att springa ner till gymmet direkt. kram

    ReplyDelete
  3. Vad fina, jag får nog ta en runda till Stadium. Kram

    ReplyDelete
  4. Hej fining!
    Gissa vem som ska köpa träningskort och bli din nya gymkompis?

    Puss, saknar dig!!!!!

    ReplyDelete
  5. Varför har jag inte förrän just nu, ändrat i min profil så att jag inte lämnar kommentarer under namnet "jag"?

    Puss sötis.

    ReplyDelete
  6. Tack för tipset! Ska absolut ta en sväng till Stadium o kolla in mysbyxsortimentet (det ekologiska) :)

    ReplyDelete
  7. Snyggt! Behöver oxa lite nytt när jag kommer hem.

    Ha en härlig helg!

    Kram Lisa

    ReplyDelete