Saturday, January 24, 2009

Lördagmorgon

Jag tänkte när jag klev upp imorse Oj vad jag ser trött ut! Så jag sminkade mig och gjorde iordning håret för att få ett bättre resultat innan det bar av till jobbet. Jag tog ett foto och insåg att Nej jag ser fortfarande lika trött ut! Haha, inte hjälper det att man har lugn hemmakväll med film och sen sover till halv nio på morgonen, januaritröttheten sitter minsann i ändå!



Nu blir det fyra timmars jobb, inte särskilt ansträngande alls. Dessutom har jag precis köpt en god frukost Espresso House med scones, juice och kaffe som jag ska sätta i mig innan vi öppnar klockan 11. Vad gör ni en lördag som denna?

2 comments:

  1. Usch, januari är min värsta månad...bara regn och rusk och kallt. Brr! Vill ha vår.

    ReplyDelete
  2. Känner mig precis lika trött själv, ingenting hjälper! Det blir inga dagens outfit-bilder på mig förrän våren är här!

    Har varit lite dålig på att blogga och läsa bloggar senaste veckan, men här har hänt mycket! Snygg layout du fixat och en massa roliga inlägg att läsa. Keep up the good work! :)

    Angående min lördag har jag snurrat runt i köks- och golvbutiker. Snurrar gör det även i huvudet, så många val att göra!

    Kram och ha en fortsatt trevlig helg :)

    ReplyDelete