Friday, December 26, 2008

Jag - en 70-talshippie

Det var ju ett jätteroligt test som Petra hade på sin blogg idag. Det här blev min analys efter att jag svarat väldigt ärligt på frågorna:

Du har fattat att lyxshopping inte nödvändigtvis gör dig lyckligare, och att du ser minst lika fantastisk ut i vintagefynd och egendesignat. Du går på klubben för att lyssna på bandet, inte för att festa, och din perfekta kväll slutar helst med en soft diskussion på någons vardagsrumsgolv. Du planerar semestern efter festivaldatumen, är bäst i din umgängeskrets på att få lönen att räcka länge utan att tulla på livskvaliteten (eftersom din livsstil faktiskt inte kräver tiotusentals kronor varje månad) och vi andra avundas din naturliga look, din grymma jeansrumpa och din bohemiska approach till livet.

Tja, riktigt allt stämmer inte in på mig, men ska jag vara ärlig så stämmer nog en del åtminstone. Mina poäng var en blandning av 1920-, 1950- och 1970-talen och det däremot kan nog stämma perfekt. Gör testet här du också!

2 comments:

  1. Haha, "grym jeansrumpa" är ju inte fy skam att ha =)

    ReplyDelete
  2. VIlket kul test. Det måste jag göra. Kram

    ReplyDelete