Sunday, November 16, 2008

Tjejfilm och höstrusk

Usch jag börjar känna mig riktigt krasslig i halsen och har bäddat ner mig i soffan under en filt med en riktig tjejfilm, 27 dresses, lite kaffe och choklad. Det har varit en riktigt lugn och skön söndag med mycket slapp och mys men vi stack ut på en löprunda i regnet som var lite väl kall och blöt och det kanske inte var en toppenidé känner jag nu.

Jag hann dessutom, innan halsen gjorde sig påmind, putsa fönstren innan det började regna så nu är det fixt och färdigt inför adventspyntandet om några veckor och det känns riktigt härligt. Jag har redan tagit ner lådan med allt julpynt från vinden och nu längtar jag tills det blir vackert och julmysigt i hela lägenheten.

Nu ska sätta på lite the och invänta våra nattgäster som flyttar hit från Göteborg och behöver härbärge tills imorgon då de får nycklarna till sin nya lägenhet. Ha en skön söndagskväll där ute. Godnatt!

Detta var min absoluta favoritklänning i filmen. Underbar, jag vill ha den nu!

Skit i klänningarna, ge mig den här garderoben!

En mysig feel goodfilm med Izzie som jag tycker väldigt mycket om. Ingen klassiker men mysig liksom.

1 comment:

  1. Jag gillade den också. Inte någon etta bland de filmer vi gillar du och jag men godkänd absolut! :-)
    Kram

    ReplyDelete