Tuesday, November 18, 2008

Passar på att se ikapp

Fortfarande sjuk men vad gör det när världens bästa kommer hem med nya halstabletter och godis och berättar att han tänker strunta i sin träning, trots att gästtränande brasilianare är på besök på klubben, för att ta hand om mig hela kvällen. Han lagade pannkakor och bäddade ner mig i soffan och nu har vi sett sista släppta avsnittet av Heroes. Måste vänta en hel vecka på nästa och jag dör av spänning. Men nu när jag inte har en massa avsnitt av Heroes väntande så ska jag hugga in på nya säsongen av Californication som har kommit och sen har jag blivit tipsad från flera håll om Dexter också...

5 comments:

  1. ah nej, är det din tur nu!? Krya pa dig!!

    Kram Lisa

    ReplyDelete
  2. Men jag vill också se Californication...vadå ny säsong? Har jag inte sett den? Dexter...får man låna dessa på något vis?
    Puss

    ReplyDelete
  3. Jo, andra säsongen har jag kanske sett. Jag kan ju inte säga hur det sista avsnittet slutade om det är den säsongen du är på. Jag hade för mig att de inte skulle spela in fler avsnitt eftersom Hank's exfrus riktige make dog i verkligheten helt plötsligt och att serien lades ner pga personliga skäl. Så himla hemskt.
    Du får väl berätta lite om vad som händer så får vi se om det är rätt säsong!

    ReplyDelete
  4. Vilken underbar pojkvän du har förresten!

    Igar hann jag inte mer än ett kort "krya pa dig"! Hoppas att det känns bättre nu.

    Rjukan är mysigt, men mycket bättre pa sommaren. Nu kändes det tomt.. och kallt. Och det i en dal mellan tva berg och solen nar inte ner i dalen nu under vintern. Kändes lite vemodigt... Men visst är naturen underbar, verkligen!!

    Kram Lisa

    ReplyDelete