Thursday, November 20, 2008

Efter en ganska skön konvalecens

Puh, nyss hemkommen efter en lååååång dag i förkylningstermer. Det är en bedrift att ens ta sig utanför dörren när man är dunderförkyld och idag har jag lyckets göra två vändor på Sopstationen, som är ett underbart loppis-second handställe i Malmö, där jag gjorde diverse fynd, både till mig själv och till rekvisitan för teatern. Emellan dessa två besök åkte jag och jobbade i några timmar, handlade på stormarknad, pinnade iväg för en snabb middag på ett thaimatställe med Sara innan två och en halv timmes repa på teatern. När jag kom hem slog jag upp laptopen och förberedde de sista detaljerna i min Power pointpresentation inför min muntliga tenta imorgon. En dusch och ett glas julmust, årets första, och nu är jag äntligen i säng...Håll tummarna för mig imorgon, jag ska ha terminens sista tenta och få tillbaka två föregående så jag hoppas på att det blir en bra dag!

3 comments:

  1. Jag håller tummarna för att det blir en bra dag! Håll tummarna för mig också, will u. Ska göra en jobbig grej i eftermiddag...

    ReplyDelete
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, lycka till min fina. Det går säkert alldeles finfint. Hör gärna av dig. Pussar

    ReplyDelete
  3. Jag är säker på att det går bra! Mår du bättre nu?
    Kram

    ReplyDelete