Thursday, October 30, 2008

Idag känns det bättre

Tack alla som oroade sig för min skull och tipsade om hur jag skulle gå tillväga, det har troligen ordnat sig nu, jag ringde ett par samtal och nu är jag anmäld, visserligen för sent, men ändå. Jag var förvisso lite orolig igår men egentligen vet jag att det brukar ordna sig men det ju mest det att man behöver skriva av sig och klaga lite ibland.

Nu har jag haft en och en halv arbetsdag den här veckan, lite för lyxigt för att vara sant men det kommer nog inte bli mycket mer än så heller. Imorgon kommer nämligen min älskade vän Murre och besöker mig och eftersom hon ska bli omhändertagen av mig i tre dagar blir det semester från plugget för min del - igen. Som tur är har jag haft en väldigt produktiv morgon så jag kan packa ihop den här miniforskningenmed gott samvete.

1 comment:

  1. Hej,

    vad skönt att det ordnat sig!

    Maste säga att ni var här rätt helg, nu spöregnar det och de varnar för snö imorgonbitti!!

    Ha en jättebra helg med vännen din!

    Kram fran Lisa

    ReplyDelete